tirsdag 24. juni 2014

Sommertrening hos SiO



I helgen fikk jeg endelig tid til å teste ut sommertreningskortet jeg husket å ta med meg hjem før ferien, og tok turen inn til hovedstaden for å utforske treningstilbudet hos SiO - studentsamskipnaden i Oslo. Siden det var både søndag og sommerferie, gikk jeg for det senteret som hadde lengst åpningstider, og etter litt surr frem og tilbake, fant jeg til slutt frem til SiO Athletica Centrum! 

Her ble jeg møtt av en vennlig og hyggelig resepsjonist, og var glad for å se at det ikke bare er i SiT vi har trivelige mennesker bak skrankene. Jeg fikk god forklaring på både hvor garderober og de ulike treningsfasilitetene befant seg, og synes det var helt topp da jeg som vanlig hadde det litt travelt, og ikke ønsket å kaste bort treningstiden på å gå rundt og lete :) 


SiO Athletica Centrum har både styrkerom, to kondisjonsavdelinger, gruppetimesaler og klatrevegg, og god plass å boltre seg på. Litt rart og anerledes å trene et sted man aldri har vært før, og det var uvant å måtte gå rundt og gjøre seg kjent med hvor de ulike apparatene og utstyret befant seg. Men etter litt surring rundt omkring, fikk jeg meg en super treningsøkt - og ble ferdig akkurat til stengetid :)


I morgen, onsdag, har jeg planer å teste ut noe av gruppetimetilbudet til SiO, og planlegger dobbeltime med vår tidligere kollega her i SiT, nemlig dyktige og flotte Katrine! Det gleder jeg meg veldig til! Stay tuned :)

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar