mandag 16. januar 2012

Ukens ansatt: Katrine

Navn: Katrine Henriksen Waage

Stilling: Aerobicinstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Jeg startet i SiT høsten 2011.

Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Dette semesteret skal jeg ha to timer i uken hos SiT. Puls på Portalen og Pump på Gløshaugen. Jeg har alltid vært veldig glad i musikk og syntes det er viktig med musikk som motiverer når jeg trener. Jeg bruker derfor mye tid på å finne og høre på musikk. Det viktigste er at jeg er godt forberedt på timene mine så jeg kan motivere deltagerne slik at de kan få absolutt maks ut av timene mine.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Å spre danse- og treningsgleden min! Som instruktør er jeg så heldig at jeg kan velge den musikken og de stegene/øvelsene jeg liker best – kan det bli bedre?

Hva liker du å trene?
Jeg har alltid vært veldig glad i å danse. Jeg har tidligere danset 2 år med Freestyle og 3 år med HipHop. Jeg har også gått mye på gruppetimer, spesielt etter at jeg flyttet til Trondheim for 2,5 år siden. Jeg har dessuten blitt glad i ren styrketrening nå som jeg har pump en gang i uken. Pump har gitt meg ny og større treningsglede.

Utdannelse: 
Jeg går 3.året på Bygg og Miljøteknikk på NTNU. Tidligere har jeg tatt et årstudium i Økonomi og Administrasjon på HiBu.

Interesser:
Skole og trening tar opp det meste av min tid. :)

Personlig hilsen: 
Finn en time og instruktør du liker, gjør trening til en rutine i hverdagen din og du vil se at det gir deg mye glede og energi. Det vil også gjøre det lettere for deg å se fremgangen din – men ikke glem å variere treningen. God trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar