onsdag 22. januar 2014

Bli bedre kjent med Karoline


Navn:
Karoline Solheim

Stilling:
Spinninginstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
1,5 år.

Hvordan forbereder du deg til timene dine?
Jeg samler bra treningsmusikk, setter det sammen til et energifullt og motiverende spinningprogram, møter opp til timen med et smil om munnen, og målet er å få alle i salen til å få en treningsøkt hvor svetta renner og pulsen går til topps!

Hva synes du er det beste med jobben din?
Å se når deltagerene koser seg på spinningtimen min er veldig gøy. Å jobbe som instruktør er noe jeg trives utrolig godt med, jeg gleder meg alltid til timen. I tillegg har jeg noen helt supre kollegaer :)

Hva liker du å trene?
Jeg liker å variere litt, men trening som krever mye koordinasjon av armer og ben kan fort bli litt surr for meg, f.eks dans og aerobic. Så spinning og løping funker vel egentlig best! Jeg syns det er veldig trivelig å trene sammen med andre, da blir man ofte mere pusha også.

Hva motiverer deg til å dra på trening når det eneste som frister er sofaen?
Vi har nok alle de dagene, men da er det lurt å ha avtale med noen andre om å trene sammen, sånn at man kan bytte på å dra hverandre ut av soffan :)

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime i SiT?
Spinnintervall 2 med Elin- FANTASTISK!

Utdannelse:
Sykepleier, jobber nå på St.Olav. Tar også litt psykologifag på NTNU ved siden av, da jeg har lyst til å videreutdanne meg til å bli helsesøster :)

Hva gjør du på fritiden?
Jeg har ingen spesiell hobby, så det blir mye forskjellig!

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Søk opp Will Sparks- Ah yeah (TJR Edit), det er en av mine favoritter!

Ukens spørsmål: Viktigste nyttårsforsett?
Har ikke laget meg noe spesielt nyttårsforsett, men “Opp å hopp, pass på din kropp, for den er så flott”. Hehe :)

Personlig hilsen:
Uansett humør, kom deg på trening å få en endorfinrus som gir deg en deilig følelse i hele kroppen!! Når livet smiler til deg er det som regel lettere å dra på trening enn i perioder med motgang, men i de tyngre periodene kan en god treningsøkt være en fantastisk medisin som får deg til å koble fra, lure frem noen smil og gi deg ny energi! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar